Een goede kandidaat voor jouw vacature vinden we niet alleen offline, maar ook digitaal! Met Online Uitzenden combineren we onze slimme algoritmes met ervaren adviseurs om snel jouw vacature in te vullen. Klinkt goed, toch?
- binnen 24 uur een oplossing op maat
- het grootste aanbod van de beste talenten
- direct inzicht in de prijs
Met Online Uitzenden vindt de werving van jouw ideale kandidaat geheel digitaal plaats via Mijn Randstad: van het indienen van je vacature tot het kiezen uit de beste talenten. Je hebt zo zelf de touwtjes in handen. Meer weten? Bekijk het 5-stappenplan voor Online Uitzenden.
veelgestelde vragen
-
hoeveel kost online uitzenden?
Het uurtarief is hetzelfde als bij normaal uitzenden. Het uurtarief verschilt per functietype en is net als bij regulier uitzenden inclusief:
-
het bruto uurloon
-
kosten voor ziekte(risico), feestdagen, vakantiedagen en vakantiegeld
-
kosten voor sociale premies, werkgeverslasten en verzekeringen
-
opslag van Randstad (inclusief het digitale wervingsplatform, advies en ondersteuning tijdens de hele opdracht)
-
-
wat is het verschil met regulier uitzenden?
Bij regulier uitzenden neemt je adviseur het hele wervingsproces uit handen. Bij online uitzenden is het hele proces online. Je kandidaten worden uitgekozen door slimme technologie en door je adviseur. Of voeg makkelijk kandidaten uit je eigen netwerk toe! In Mijn Randstad benader je zelf de kandidaten en plan je ze makkelijk in voor een gesprek. Je lokale contactpersoon ondersteunt je wanneer je dit fijn vindt.
-
welke vacatures zijn geschikt voor online uitzenden?
Je kan alle type vacatures aanmelden bij het online uitzendbureau: van orderpicker tot klantenservicemedewerker of onderwijsassistent. Geen vacature is te gek!
-
hoe werven jullie kandidaten?
We hebben een database vol met gekwalificeerde kandidaten; 1,5 miljoen kandidaten om precies te zijn. Deze matchen we aan jouw vacature door middel van slimme technologie. Kandidaten worden aan een vacature gekoppeld op basis van een aantal criteria. Denk hierbij aan beschikbaarheid, voorkeuren, capaciteiten, hard skills en soft skills.
Daarnaast zetten onze collega’s zich hard in en zoeken ze per regio naar de juiste kandidaten. Zo combineren we online met offline om jou zo snel mogelijk te helpen.
-
hoe lang duurt het voordat ik een kandidaat heb aangenomen?
We matchen direct na je aanmelding al kandidaten aan je vacature. Het leuke is dat je de touwtjes zelf in handen hebt. Je bepaalt welke kandidaten je wilt spreken en wanneer. Heb je een leuk gesprek gehad? Dan kun je de kandidaat de volgende dag al aannemen. Het kan dus snel gaan!
Op de achtergrond houden we een oogje voor je in het zeil. We zorgen ervoor dat de kandidaat snel met jou schakelt zodat je direct verder kunt met je selectie. Klinkt goed, toch?
-
zijn jullie ook buiten kantoortijden bereikbaar?
Zeker! Ook na 17:00 uur kun je bij ons terecht met je vragen. Doordeweeks zijn we bereikbaar tussen 08:30 en 21:00 uur en op zaterdag van 08:30 tot 12:00 uur.