Uitzendbranche, UWV en VNG zorgen voor draagvlak participatiewet

Duimen omhoog tijdens congres 'Wajong en werk via uitzendbranche'

DIEMEN, 14 mei 2014 - Vandaag vond in het Randstad congrescentrum het congres 'Wajong en werk via uitzendbranche' plaats. Aanwezigen werden door sprekers en groepssessies geïnformeerd over de veranderingen die zij binnen hun organisatie kunnen verwachten rondom de invoering van de Participatiewet. Het congres is georganiseerd door de gezamenlijke uitzendbranche, UWV en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.

Congres Wajong en Werk
Uitzendbranche, UWV en VNG gaan er samen voor om de Participatiewet een succes te maken. Tijdens het Congres ‘Wajong en werk via de uitzendbranche’ toonden alle aanwezigen hun steun voor de plannen door de duimen omhoog te doen.

over het congres

Het congres, georganiseerd door Adecco, Manpower, Randstad, StartPeople en Tempo-Team, vond plaats in het Randstad Congrescentrum te Diemen. Het programma startte om 14.30 uur. Sprekers als Hans Kamps, voorzitter van de ABU, Mathilde van de Ven, projectleider van de VNG, Fred Paling, lid van Raad van Bestuur van het UWV, Harry van de Kraats, directeur algemene werkgeversvereniging (AWVN) vertelden vanuit hun eigen perspectief wat werkgevers kunnen verwachten met de invoering van de wet.