Heb je een vraag aan Randstad? We helpen je graag verder. Bekijk eerst hieronder of het onderwerp van jouw vraag er tussen staat. Heb je een andere vraag? Vul dan onderstaand formulier in en we geven je zo spoedig mogelijk antwoord. 

Let op: dit formulier is niet bedoeld voor sollicitaties en inschrijvingen. Solliciteren op een vacature doe je via de sollicitatieknop bij onze vacatures. Inschrijven kan op de pagina inschrijving

mijn vraag gaat over:

  • ik kan niet inloggen op mijn randstad

    Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Het aanvragen van een nieuw wachtwoord en het opvragen van je gebruikersnaam kan via het inlogscherm voor Mijn Randstad. Gebruik hiervoor de linkjes 'wachtwoord vergeten' of 'gebruikersnaam opvragen'. De gevraagde informatie wordt via e-mail aan je toegestuurd. Een andere vraag over inloggen? Onze online assistent Vera, rechtsonderin het inlogscherm, kan je helpen. Blijf je problemen ondervinden met inloggen? Dan kun je bellen met de helpdesk op telefoonnummer 020 405 65 65. De medewerkers van de helpdesk zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur.

  • ik wil een (open) sollicitatie doen, of ik zoek hulp bij het vinden van een baan

    solliciteren

    Via onderstaand contactformulier kun je geen (open) sollicitatie sturen. Ben je op zoek naar een baan? Het beste is om gericht te solliciteren op één van onze vacatures. Solliciteren naar aanleiding van een vacature op onze website kan alleen direct via de knop 'solliciteer' die bij de desbetreffende vacature staat.

    inschrijven

    Staat er geen geschikte vacature voor jou tussen? Bij het vacatureoverzicht kun je ook een jobalert aanmaken, of je kunt je inschrijven bij Randstad.Geef daarbij zo goed mogelijk aan wat je beschikbaarheid is wat voor baan je zoekt.

    sollicitatietips

    Wil je tips om goed te solliciteren, of wil jij je beter oriënteren op wat je kan en wat bij je past? Bekijk dan ons wordenwiejebent platform. 'Worden wie je bent' helpt jou je talenten te ontdekken en geeft je praktische tips voor het vinden van een baan die bij je past.

  • ik heb een vraag over mijn betalingen, feestdagen en vakantie-uren, vakantiegeld of gewerkte uren

    betalingen

    Dit betreft vertrouwelijke gegevens. Deze vraag kun je daarom het beste stellen aan je eigen contactpersoon van Randstad. Hij of zij heeft toegang tot jouw persoonlijke gegevens en kan je direct een antwoord geven.

    vakantie-uren

    Informatie over (het saldo van) je vakantiegeld en vakantie-uren vind je terug op je loonspecificatie in Mijn Randstad.

    uren schrijven

    Een vraag over uren declareren in Mijn Randstad? Kijk of het antwoord tussen onze veelgestelde vragen over uren schrijven staat.

  • ik heb een vraag voor randstad payroll solutions / randstad payroll direct
  • ik heb een vraag voor randstad employability
  • ik heb een vraag voor randstad student

    Heb je een vraag aan Randstad Student? Vind het antwoord tussen de veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met Randstad Student: 0800 47 47 400.

  • ik wil een (vermoeden van een) datalek melden

    Een datalek is een situatie waarin jij of een ander onbedoeld inzage heeft in persoonsgegevens die niet voor jou, of die ander, bestemd zijn. Als je een (vermoedelijk) datalek bent tegengekomen, meld dit dan direct via dit formulier.

  • ik heb een andere vraag

    Gaat jouw vraag niet over de bovengenoemde onderwerpen? Vul dan hieronder het contactformulier in. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

contactformulier