Diemen, 17 augustus 2021 - Randstad Nederland heeft een nieuwe algemeen directeur. Jeroen Tiel nam de functie per 9 augustus 2021 over van Dominique Hermans. Zij nam in april de rol van CEO bij Randstad Groep Nederland op zich en bekleedde in de tussentijd beide functies.

Jeroen Tiel is geen onbekende voor de organisatie. Het is dit jaar precies 25 jaar geleden dat hij zijn loopbaan begon als consultant bij Tempo-Team in Roosendaal, ook onderdeel van Randstad Groep Nederland. Sindsdien is hij in verschillende managementfuncties werkzaam geweest in Zeeland, Brabant, Utrecht en Rotterdam. In 2007 trad Jeroen als managing director in dienst bij Randstad Denemarken, na vijf jaar volgde Zweden. Sinds 2017 was Tiel regional managing director van Randstad Polen en tevens verantwoordelijk voor de regio Centraal Oost-Europa.

“Ik heb de afgelopen maanden erg uitgekeken naar deze uitdaging en om met mijn gezin terug te keren naar Nederland. Ook kijk ik met veel genoegen terug op de afgelopen jaren en de verschillende mooie ervaringen die ik bij onze internationale organisatie heb opgedaan. Met die kennis en inzichten hoop ik in mijn nieuwe rol bij te kunnen dragen aan het verder bouwen aan de sterke organisatie die er nu al staat. In deze snel veranderende wereld van werk staan wij, onze klanten en talenten steeds voor nieuwe uitdagingen. Dat biedt kansen die we door het slim inzetten van de nieuwste inzichten en innovaties samen kunnen benutten. Opleiding en ontwikkeling hebben daarbij onze bijzondere aandacht. Daarover ga ik de komende tijd graag het gesprek aan met onze klanten en collega’s,” zegt Jeroen Tiel.

Naast algemeen directeur van Randstad Nederland is Jeroen Tiel nu ook onderdeel van de directie van Randstad Groep Nederland (RGN). RGN bestaat uit de merken: Randstad Nederland, Tempo-Team, Yacht en BMC, en hun respectievelijke submerken.