Randstad IT Professionals verkozen tot beste IT-detacheerder 2013

Randstad IT Professionals komt uit onderzoek van zakenblad Management Team (MT) als beste IT-detacheerder uit de bus. Hiervoor vroeg MT 437 leidinggevenden met een (mede)beslissingsbevoegdheid op ICT-gebied welke ICT-bedrijven zij zouden aanbevelen aan collega’s.

onze dienstverlening

Randstad Professionals richt zich op het werven van hoger opgeleiden met minimaal één jaar werkervaring. Door ons uitgebreide netwerk en onze jarenlange ervaring hebben we een flinke database opgebouwd. We leveren snel interim-professionals en zzp’ers voor tijdelijke opdrachten of verzorgen de werving- en selectietrajecten voor uw vaste personeel. Wij werken voor opdrachtgevers in de publieke en de commerciële sector, van grote multinationals tot het middenbedrijf. Onze expertise ligt in de vakgebieden Finance, IT, Banking, Sales & Marketing, Legal, Zorg, HR en Engineering.

professioneel én persoonlijk

We werken met meer dan 80 consultants vanuit 7 kantoren in Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Arnhem en Eindhoven. Al onze consultants hebben ruime ervaring in arbeidsbemiddeling. Wij weten wat er speelt in de arbeidsmarkt en uw vakgebied. Daarom kunnen we u perfect adviseren over de beste aanpak voor uw vacatures. Daar zijn we voor.