Door de coronacrisis worstelen bedrijven wereldwijd met uitdagende issues. In deze onzekere tijden is employer branding belangrijker dan ooit. Hoe blijf je tijdens (en na) de coronacrisis een aantrekkelijk werkgever voor talent? En hoe kan je als organisatie in crisistijd je werkgeversmerk versterken? Er zijn verschillende redenen om juist nu te zorgen dat je werkgeversmerk staat als een huis.

Op dinsdag 17 november hebben we je tijdens ons online kennis- en inspiratiesessie meegenomen in de laatste ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Ook hebben we inzichten op het gebied van employer branding vanuit ons Randstad Employer Brand Research gedeeld. De resultaten van dit onderzoek kunnen van toegevoegde waarde zijn voor de employer branding-strategie in jouw organisatie.

apple-touch-icon.png BingSiteAuth.xml css favicon.ico google0c75db94cf6c66c4.html google9edef5c74bd4465a.html googleb7ad42dc23e0cf77.html icomoon img js jsp jspf lab mail-template META-INF styleguide tooling WEB-INF