Het bieden van goede customer support is erg belangrijk voor een bedrijf. Door klanten op de juiste manier te woord te staan, zorg je dat klanten tevreden blijven én het bedrijf waarvoor je werkt goed bekend staat. Met deze online training bezit je binnen een paar lessen alle kennis om toe te passen in de praktijk. Lekker, toch?

► aanmelden voor de training

In de online training customer support leer je binnen vijf lessen alles over hoe je de op de meest effectieve manier service verleent aan de klant. De lessen duren tussen de 40 en 60 minuten, die je kan maken wanneer het jou uitkomt. Tijdens de lessen komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • digitalisering van klantenservice
  • het geven van de juiste reactie
  • de telefoonetiquette
  • en het bieden van goede nazorg

Heb je alle lessen gevolgd? Dan maak je tot slot een eindtoets en krijg je bij een succesvolle afronding een certificaat als bewijs van je opgedane kennis. Top!

Werk je (nog) niet via Randstad, maar wil je wel graag online trainingen volgen om jezelf verder te ontwikkelen? Met een Mijn Randstad account heb je altijd toegang tot al onze online trainingen en cursussen. Maak je account hier gratis aan.

Na afronding van de customer support training effectieve gesprekken voeren:

  • haal je meer uit gesprekken die je voert - zowel op de werkvloer als in je privéleven
  • weet je hoe je goed luistert in een gesprek
  • durf je te zeggen wat je wil
  • en weet je hoe je iemand confronteert en tegelijkertijd de relatie goed houdt

En natuurlijk toon je hiermee aan bij ons of aan andere werkgevers dat je jezelf blijft ontwikkelen. Zo vergroot je jouw kansen op de arbeidsmarkt, kan je sneller een volgende stap zetten en maak je je eigen werk een stuk leuker! 

  • als je nog niet staat ingeschreven bij Randstad, maak je eerst een account aan door je in te schrijven bij Randstad

  • open 'Mijn Randstad', scroll naar beneden en klik op de banner ''gratis online trainingen volgen met GoodHabitz’'

  • je hebt nu (via je Randstad-account) altijd gratis toegang tot alle opleidingen van GoodHabitz

veelgestelde vragen over de online training customer support

  • wat is customer support?

    Customer support is het bieden van hulp en advies aan klanten die een product of dienst bij je afnemen óf (potentiële) klanten die interesse hebben in je product of dienst. Bij het verlenen van goede klantenservice weet je precies je service af te stemmen op de behoefte van de klant. Handig!

  • wat kan ik na de training customer support?

    Na de online training weet je hoe je de juiste tone of voice gebruikt bij verschillende klanten en hoe je omgaat met klachten of agressie. Op deze manier verleen je altijd de juiste klantenservice. Meld je hier gratis aan!

  • hoe ziet de training customer support eruit?

    In de online training customer support leer je binnen vijf lessen alle ins en outs over het verlenen van de juiste klantenservice. Hierin komen de volgende onderwerpen aan bod: digitaliseren van klantenservice, de juiste reactie geven, telefoonetiquette en het bieden van goede nazorg. Na de lessen maak je een toets waarin jij je opgedane kennis laat zien. Wil je dit ook leren? Meld je hier gratis aan.