We willen graag weten wat je bezighoudt rondom werk en je behoeften hierin centraal stellen. Op die manier zorgen we dat onze dienstverlening helemaal aansluit bij wat je nodig hebt. Daarom laten we graag zien hoe we onszelf blijven verbeteren met jouw feedback. En hoe we ervoor zorgen dat onze klanten en (flex-)medewerkers zo goed mogelijk aan het werk kunnen blijven. Spring snel naar de informatie die voor jou relevant is:

we vinden je mening belangrijk

Door je mening te geven help je ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Zo kunnen we jou, en anderen natuurlijk, nóg beter helpen. We gebruiken je feedback om te zorgen dat we je precies bieden wat je nodig hebt, en het liefst nog een beetje meer. Of je nou (flex-)medewerker of klant bent, we zetten altijd nét die extra stap voor je. 

zo verbeteren we je ervaring 

We vragen je daarom zo’n vier keer per jaar om ons te beoordelen in een flexmedewerkers- of klanttevredenheidsonderzoek. Hierbij kijken we wat je van ons vindt op de onderwerpen die voor jou het meest belangrijk zijn. We meten wat iedereen nou écht drijft en waar je tegenaan loopt. Daarna analyseren we de resultaten, zodat we precies zien waar we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Dat brengen we namelijk graag in de praktijk.

dit doen we met je feedback

We geven de uitkomsten van dit onderzoek anoniem door aan onze medewerkers. Zo weten zij waar ze meer aandacht aan moeten besteden! Dat kan bijvoorbeeld een persoonlijk telefoontje na een sollicitatie zijn, met duidelijke uitleg over de opvolging. Of een extra contactmoment met een klant, waar we nog beter in verbinding willen staan. Het draagt allemaal bij aan de tevredenheid van onze mensen en samenwerkingen. We houden het effect van de veranderingen in de gaten en geven dit aan je door.

De resultaten uit het tevredenheidsonderzoek laten zien waar we voor jou écht het verschil kunnen maken. We gebruiken deze uitkomsten dan ook lokaal om onze focus te bepalen. Zo vernieuwen we onze dienstverlening en zorgen we dat die aansluit bij wat je nodig hebt. Bijvoorbeeld door je als klant juist binnen deze krappe arbeidsmarkt mee te nemen in de mogelijkheden die er zijn. Of door je als talent de extra aandacht te bieden die je nodig hebt op het gebied van groei en ontwikkeling.

Omdat we jouw behoeften belangrijk vinden én je verder willen helpen in de wereld van werk, staan we graag met je in verbinding. We kunnen je helpen aan werk, maar ook aan opleidingsmogelijkheden. Kijk hier bijvoorbeeld eens tussen onze gratis opleidingen en trainingen. Nog op zoek naar een baan? We hebben genoeg leuke vacatures voor je klaarstaan bij onze topwerkgevers. Heb je nog ergens anders behoefte aan? Neem dan contact op met een Randstad-medewerker bij jou in de buurt.

Stellen jullie ook de klant centraal en wil je meer weten over onze methodiek? Neem dan vrijblijvend contact op met Esther Verstraten - Customer Experience manager RNL, via esther.verstraten@nl.randstad.com. Wil je juist het beste uit je eigen medewerkers halen? Lees dan onze whitepaper

Ook onze medewerkerstevredenheid vinden we belangrijk. Daarom zorgen we dat we je altijd precies dat bieden waar je behoefte aan hebt. We gebruiken je feedback uit het tevredenheidsonderzoek van Peakon en onze Strategie-monitor om je ervaring als medewerker verder te verbeteren. Op die manier ondernemen we gericht actie om je werkgeluk en tevredenheid bij Randstad te verhogen.