Er deden dit jaar 173.000 respondenten mee uit 32 landen, onder wie 13.000 uit Nederland. Het onderzoek geeft onze opdrachtgevers en prospects inzicht in het imago van hun bedrijf en in hoe zij hun employer branding strategie kunnen vormgeven. Wat maakt van een organisatie een aantrekkelijke werkgever? Welke drijfveren zijn hierbij belangrijk voor talent? En hoe zwaar wegen die drijfveren mee voor medewerkers als ze kiezen voor een werkgever?

Bijgaande paper - gebaseerd op het REBR 2025 - heeft als ondertitel ‘van polarisatie naar verbinding: de rol van werkgevers’. Hierin staat wat nodig is om als werkgever te bouwen aan een sterk employer brand en hoe de stap te zetten van ‘zij’ naar ‘wij’, inclusief praktische tips om direct mee aan de slag te gaan. We denken ook graag mee over wat dit specifiek voor jouw organisatie kan betekenen. Zo hebben we voor ruim 400 organisaties een maatwerkrapport vervaardigd. Een unieke bron van inzichten als startpunt voor een nóg sterker werkgeversmerk. Benieuwd of jouw organisatie hier wellicht volgend jaar voor in aanmerking komt? Neem dan vooral contact met mij op.

neem contact met ons op over zorgeloos inhuren

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Randstad gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement.