ING Topsportvriendelijke Werkgever

AMSTERDAM, 16 mei 2014 – ING sluit aan in de rij ‘Topsportvriendelijke Werkgevers’. CEO ING Nederland Nick Jue ontving dit keurmerk vandaag uit handen van Hans van Slooten, Financieel Directeur Randstad Nederland.

ING - topsportvriendelijke werkgever

Het keurmerk is een initiatief van NOC*NSF, Randstad en Stichting Sport & Zaken.  Werkgevers die topsportvriendelijke stage- of werkplekken aanbieden aan (ex) topsporters komen in aanmerking voor dit keurmerk. Met maar liefst acht topsporters in dienst voldoet ING ruimschoots aan dit profiel. ING zet zich vanuit het programma Top Employer in om meer sporters binnen ING aan het werk te helpen.

goud op de werkvloer

Drie van de acht medewerkers zijn aangesteld via het programma Goud op de Werkvloer: Roeland Spijker, Project management supporter (waterpolo), Esther Stam, Communicatiemedewerkster (judo), Willem-Wouter Gerritse, Commercial banking services, Agile Team Coach (waterpolo). Bram Ronnes, programmamanager Goud op de Werkvloer: “Een mooie prestatie van ING, dat is een pluim waard. Topsport en de financiële wereld gaan prima samen. Dat het kan bewijzen ook andere werkgevers. Inmiddels zijn ruim 250 sporters via Goud op de Werkvloer aan de slag.”

Randstad Goud op de Werkvloer - voor werkgevers