Talentbedrijf Randstad rolt een wereldwijde marketingcampagne uit om haar ‘Partner for Talent’-strategie tot leven te brengen. Deze strategie onderstreept dat, als het om werk gaat, Randstad de partner voor klant en talent is in de meest uiteenlopende industrieën en sectoren. Randstads missie is het meest gespecialiseerde en gelijkwaardige talentbedrijf ter wereld te zijn.
Om de nieuwe strategie verder te ondersteunen en het streven naar specialisatie en gelijkwaardigheid te benadrukken, activeert Randstad ook in Nederland vanaf 9 september de wereldwijde merkcampagne met als thema: ‘samen groeien we’. De campagne heeft tot doel een hernieuwde focus te benadrukken op het leveren van op maat gemaakte talentoplossingen. Via een brede online en offline mediamix brengt de campagne de positieve impact van de Randstad-diensten op zowel talent als klant onder de aandacht.
de veranderende wereld van werk
De arbeidsmarkt verandert snel: talent is schaars, bedrijven zoeken meer ondersteuning, en digitale technologieën hebben een steeds grotere invloed. Randstad speelt hier met haar kennis, ervaring en innovatie op in door klanten te helpen talent aan te trekken, te ontwikkelen en te behouden. Tegelijkertijd ondersteunt Randstad talenten bij het vinden van werk dat bij hen past, hen helpt in hun ontwikkeling en nieuwe mogelijkheden in hun loopbaan.
focus op specialisatie en gelijkwaardigheid
Randstad heeft als missie het meest gespecialiseerde en gelijkwaardige talentbedrijf ter wereld te zijn. Er worden vier specialisaties geïntroduceerd: Randstad Operational, Randstad Professional, Randstad Digital en Randstad Enterprise. Deze specialisaties bieden uitgebreide end-to-end diensten om talent en klanten in elke fase van hun reis te ondersteunen. Randstad Operational en Professional zijn landelijke specialisaties, Digital en Enterprise opereren over de landsgrenzen heen.
commercials als kern van de campagne
Het vergt de inzet van 128 verschillende beroepen om een vliegtuig veilig te laten landen, maar er is slechts één plek waar je voor al deze functies terecht kunt: Randstad. Dit is de boodschap van één van de twee commercials die centraal staan in de nieuwe "Partner for Talent"-campagne. In deze commercial zien we Lily, een jong meisje dat alleen naar haar grootouders vliegt. Onderweg krijgt ze hulp van verschillende talenten – van de piloot tot ijsverkoper – die allemaal een belangrijke rol spelen tijdens haar reis. De diversiteit aan verantwoordelijkheden en talenten geeft een inkijk in het brede aanbod aan functies waarvoor Randstad talent bemiddelt, en onderstreept hoe Randstad talenten verbindt met betekenisvol werk in uiteenlopende beroepen en sectoren.