Superstage voor Felix Fikke uit Den Haag bij Williams Formule 1 Team

Randstad selecteerde top techniek-professional voor unieke stage

DIEMEN, 16 augustus 2013 – Na een intensieve selectieprocedure en meerdere interviewrondes werd vandaag bekend dat Felix Fikke uit Den Haag geselecteerd is voor de unieke stageplaats bij het Williams Formule 1 Team. Hij mag van 26 augustus tot en met 8 september in het Formule 1-team aan de slag in de aanloop naar de Grand Prix van Monza.

Randstad selecteert technische professionals voor de hipste en snelste stage ooit: twee weken meedraaien in de Williams F1 fabriek in Oxfordshire, Engeland. Een officiële oproep resulteerde in maar liefst 400 aanmeldingen. In de verschillende selectierondes maakte Felix met zijn goede cv en sterke interviews een overtuigende indruk. Hiermee liet hij de andere twee finalisten achter zich.

werkervaring en kennis

“Van coureurs tot en met monteurs, alles in het Williams Team moet bij elkaar passen. Wij willen daar via Randstad Engineering een top techniek-professional aan toevoegen. Naast een mooie werkervaring doet de stagiair waardevolle kennis op. En na afloop gaan we voor de kandidaat op zoek naar een passende baan in het bedrijfsleven”, aldus Peter Feld, operationeel directeur Randstad Nederland.