Op deze pagina;

Een sterk employer brand heeft grote invloed op het succes van een bedrijf. En juist ook in deze tijd is employer branding en (ver)binding met je medewerkers belangrijker dan ooit. Want hoe hou je betrokkenheid en verbinding in een tijd waarin (groten)deels hybride gewerkt wordt? Hoe blijf je een aantrekkelijke werkgever voor talent? En hoe versterk je je werkgeversmerk?
De uitkomsten van het jaarlijkse Randstad employer branding research helpen je daarbij en geven je inzicht in factoren die hier een belangrijke rol bij spelen. Meld je aan voor het online klantevent waarin we de uitkomsten van het onderzoek met je delen.

meld je aan voor ons online klantevent over employer branding (ver)binding met je medewerkers

Donderdag 20 mei van 9.30 - 11.00 uur delen we de uitkomsten van ons Randstad Employer Branding Research en we gaan we in gesprek met toonaangevende werkgevers over hun aanpak en uitdagingen in de praktijk op het gebied van employer branding. Het is een interactief programma met gelegenheid online je vragen te stellen.

aanmelden

het programma 09.30 - 11.00 uur

  • welkomstwoord en introductie programma en tafelgasten door de dagvoorzitter Saskia Lambrechts, employer brand lead Randstad Nederland;

  • rondetafelgesprek met de winnaars van de Randstad Award profit en non-profit sector: Jean Schreurs, executive director NXP Semiconductors Netherlands en Irene van den Broek, HR directeur TNO;

  • interview met Dominique Hermans, CEO Randstad Groep Nederland en met de CEO’s van twee opvallende organisaties in Corona tijd: Peer Swinkels, CEO Royal Swinkels Family Brewers en Jos Rietveld, Directeur Publieke Gezondheid GGD Groningen;

  • ‘vitaliteit en innovatie juist nu’ door Marc Lammers, voormalig hockeybondscoach van Nederland, België en Spanje en tegenwoordig coach in het bedrijfsleven.

winnaars randstad award 2021

Jaarlijks onderzoeken we wie de meest aantrekkelijke werkgevers zijn in de profit en in de non-profit, zij ontvangen hiermee de Randstad Award. De winnaars van dit jaar zijn: NXP (profit) en TNO (non-profit). 
Lees hier waarom zij als meest aantrekkelijke werkgevers beoordeeld zijn

interview met nxp

In dit interview met Bart Lugtenberg, Country HR Manager Netherlands bij NXP vertelt hij over de aanpak van hun employer branding strategie.
Lees het interview met NXP, winnaar Randstad Award 2021 (profit)

over het onderzoek

Met het REBR-onderzoek bestuderen we het imago en van een bedrijf en werkgeversaantrekkelijkheid aan de hand van een periodieke peiling onder een panel van respondenten. In 2021 namen we het onderzoek af in ruim dertig landen onder 200.000 respondenten voor maar liefst 5.755 organisaties. In Nederland onderzochten wij ruim 400 bedrijven en namen ruim 13.000 respondenten deel aan het onderzoek. We onderzoeken alle  grote bedrijven (profit en non-profit) per land. Onze respondenten zijn een representatieve afspiegeling van de beroepsbevolking (18 tot 65 jaar).