waarom bedrijven graag met ons samenwerken:

Je bent op zoek naar MarCom-professionals en wilt dat zo snel en efficiënt mogelijk regelen. Daarnaast wil je dat er rekening wordt gehouden met je specifieke wensen en behoeften. Wij kunnen je daarbij helpen. Dankzij onze uitgebreide expertise en persoonlijke aanpak ben je verzekerd van de beste match en volledige ontzorging. Dit zijn de belangrijkste redenen waarom organisaties graag met ons samenwerken:

  • groot en divers aanbod van gekwalificeerd MarCom personeel;

  • kennis van zowel de landelijke als lokale arbeidsmarkt;

  • snelheid door onze uitgebreide databank en datagedreven aanpak;

  • volledige ontzorging: wij regelen het hele wervings- en selectieproces;

  • flexibele inzet: kies uit tijdelijke krachten of vaste medewerkers;

  • inzicht in toekomstige personeelsbehoefte dankzij marktanalyses en talent mapping;

  • professionals die blijven leren via opleidingen, intervisies en programma’s als future finance;

  • altijd één vast aanspreekpunt met kennis van jouw sector en organisatie.

hoe vinden we het beste marcom personeel voor jou?

Iedere organisatie zoekt een ander soort MarCom medewerker. In onze uitgebreide database bevinden zich meer dan anderhalf miljoen gekwalificeerde kandidaten, inclusief vele ervaren professionals in de MarCom sector. We zetten jouw vacature op ons jobboard, dat maandelijks door 1,4 miljoen bezoekers wordt bezocht. De kans dat er een geschikte kandidaat tussen zit is dus groot. Daarnaast kunnen we jouw vacature ook delen op andere platforms, zoals Indeed, Monsterboard en Nationale Vacaturebank. Binnen 48 uur stellen we je de eerste professional voor. Zo weet je zeker dat je snel in contact komt met een geschikte kandidaat die jouw team versterkt!

hoe selecteren we het juiste talent?

Je zoekt iemand die niet alleen goed is in marketing en communicatie, maar ook echt in jouw team past. Daarom kijken we verder dan het cv. Samen brengen we de functie helder in kaart. Binnen één werkdag nemen we contact op om te bespreken hoe we jou het beste kunnen helpen en starten we met de werving. We voeren gesprekken met kandidaten om hun kennis, ervaring en motivatie te toetsen. Alleen de meest geschikte kandidaten leggen we aan je voor. En ook als de medewerker start, blijven wij betrokken. Zo ontzorgen we je van begin tot eind!

voor elke marcom functie staan we klaar

verschillende vormen van in dienst nemen

Of je nu op zoek bent naar een medewerker vast in dienst of flexibel als uitzendkracht, jij bepaalt. Randstad helpt je bij beide opties. Twijfel je welke optie het beste bij jouw bedrijf of vacature past? Neem dan contact met ons op, wij adviseren je graag.

Benieuwd naar de kosten? Vraag een offerte aan!

Wil je liever talent zelf aandragen via payroll? Zelf je talenten selecteren, werven en begeleiden maar de risico’s en juridische verplichtingen van het werkgeverschap uitbesteden? Lees hier hoe payrolling je hierbij kan helpen!

  • kosten marcom medewerkers inhuren via randstad

Onze kosten zijn altijd op maat. We kijken naar jouw opdracht en stemmen daarop het tarief af. Jij bepaalt het bruto uurloon van de uitzendkracht. Met een vaste omrekenfactor rekenen we daar het volledige uurtarief mee uit.

De hoogte van die factor hangt af van hoe schaars de functie is. Het uiteindelijke tarief kan dus verschillen per functie, kandidaat en duur van de opdracht. In dat tarief zitten alle vaste kosten: sociale premies, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen. Reiskosten, onkosten en toeslagen zijn niet in de prijs inbegrepen.

Je betaalt alleen voor de gewerkte uren. Geen werk = geen kosten. Heb je eerder prijsafspraken met ons gemaakt? Die blijven gewoon gelden. Wel zo fijn toch?

  • een praktijkvoorbeeld

Het is simpel: bruto uurloon, maal omrekenfactor is gelijk aan de kosten per uur exclusief btw.

Een voorbeeld: een marketing medewerker heeft een bruto uurloon van €17,58 en de omrekenfactor is 2. Dan komt het op €17,58 x 2 = €35,16 per gewerkt uur, exclusief btw.

Voor meer informatie over onze tarieven, lees hier verder.

Marketing en Communicatie zijn vakgebieden die sterk meebewegen met de markt. Deze afdelingen zijn de voelsprieten én vertalers van wat er binnen en buiten de organisatie gebeurt. Een snelle time-to-market is dan ook belangrijk voor de concurrentiepositie van organisaties. Onze professionals helpen je graag om jouw organisatie goed te vermarkten én een fijne thuisbasis te laten zijn voor uw mensen. - Alwin Schumacher, principal sales consultant marketing & communications

we helpen je graag verder

Heb je een uitdaging waarover je wilt praten? Of wil je meer weten over onze service en aanpak? Geen probleem, daar helpen we je graag mee! Maak een video- of telefonische afspraak met één van onze adviseurs. We staan voor je klaar! Of je kunt direct je vraag stellen via Whatsapp.