ey vacatures voor jou

learning en development coördinator, EY

  • 's-Gravenhage
  • € 2.600 - 2.900 per maand
  • 32 - 40 uur, 4 - 5 dagen p.w.
  • HBO
  • EY

Ben jij een georganiseerde aanpakker met oog voor detail en passie voor leren en ontwikkelen? Dan is dit jouw kans om impact te maken bij EY! Als Learning & Development Coördinator speel je een sleutelrol in het creëren van leerervaringen die écht het verschil maken. Je komt terecht in een enthousiast team waar innovatie en samenwerking centraal staan. Bouw mee aan de groei van collega’s ...

bekijk vacature

Team Coördinator, EY

  • Rotterdam
  • € 2.800 - 3.400 per maand
  • 32 - 40 uur, 4 - 5 dagen p.w.
  • MBO
  • EY

Bij onze klant EY zijn wij opzoek naar een teamleider binnen het secretariaat. Als Team Coördinator binnen de afdeling Business Support ben jij verantwoordelijk voor 14 secretarieel medewerkers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor dagdagelijkse taken. Hiernaast ben je altijd aan het kijken hoe het proces nog beter kan verlopen. Om zo de dienstverlening naar de interne klanten te verbeteren ...

bekijk vacature

EY is een toonaangevende internationale speler in financiën, strategie, technologie en duurzaamheid. Met ruim 5500 collega's in Nederland draagt EY bij aan oplossingen die écht impact maken voor bedrijven, overheden en de samenleving. Het is een innovatieve en kennisgedreven organisatie met volop ruimte voor ontwikkeling, samenwerking en initiatief.

 

Wist je dat?

  • EY sterk inzet op persoonlijke groei, met o.a. een eigen Tech MBA en diverse opleidingsmogelijkheden?

  • Je op meerdere locaties in Nederland aan de slag kunt, zoals Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven of Groningen?

  • EY wereldwijd actief is in meer dan 150 landen, met ruim 300.000 professionals?

veelvoorkomende functies bij ey

Binnen EY vind je diverse functies die passen bij jouw talenten. Hieronder lichten we een aantal functies voor je uit:

  • administratief medewerker

Als administratief medewerker ben je een cruciale schakel binnen de teams. Je takenpakket is breed en dynamisch: van het nauwkeurig verwerken van gegevens en opstellen van documenten tot het gestructureerd beheren van complexe dossiers. 

  • finance medewerker 

Als Finance medewerker ondersteun je het interne Finance team actief bij financiële rapportages, analyses en budgetbeheer. Je bijdrage zorgt voor soepele financiële processen en accurate informatie voor besluitvorming.

  • hr medewerker

Je speelt als HR medewerker een sleutelrol in het stroomlijnen van belangrijke HR-activiteiten. Denk hierbij aan werving, de introductie van nieuwe medewerkers en opleidingsprogramma's. Je zorgt ervoor dat collega's zich optimaal kunnen ontwikkelen en groeien binnen de organisatie.

  • legal medewerker 

Als Legal medewerker helpt je actief mee aan juridische dossiers, contractbeheer en complexe compliancevraagstukken. Je draagt bij aan de juridische zekerheid en correcte nalezing van wet- en regelgeving in een complexe, internationale omgeving.

  • projectassistent 

Je bent een spil in het efficiënt en gestructureerd verlopen van projecten. Als Projectassistent ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van planningen, het organiseren van overleggen en het proactief ondersteunen van projectleiders

 

Staat jouw droombaan er niet tussen? Geen zorgen! Bij EY hebben we nog veel meer mogelijkheden. Bekijk alle EY vacatures!

hoe is het om te werken bij ey?

Werken bij EY betekent onderdeel zijn van een professionele, internationale organisatie waar ontwikkeling, samenwerking en vooruitgang centraal staan. De sfeer is betrokken, collegiaal en gericht op kwaliteit. EY biedt een omgeving waarin je wordt uitgedaagd, ondersteund en gestimuleerd om het beste uit jezelf te halen. En goed om te weten: je kunt via Randstad op verschillende locaties in Nederland aan de slag bij EY, van Amsterdam en Utrecht tot Groningen en Maastricht. Zo is er altijd een kans bij jou in de buurt.

waarom werken bij ey?

  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling

  • Een aantrekkelijk salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Hybride werken en flexibiliteit in uren 

  • Mogelijkheid om tot 20 dagen per jaar vanuit het buitenland te werken

  • Kans op een vast contract bij EY

  • Inspirerende collega’s en een open, diverse werkcultuur

 

vragen over werken bij ey

  • wat is het salaris bij ey?

    Het salaris bij EY is afhankelijk van de functie die je hebt. Ook jouw kennis en ervaring binnen de rol die je gaat vervullen speelt een rol in hoeveel je gaat verdienen. Benieuwd welke mogelijkheden er voor jou zijn?

    Bekijk alle EY vacatures en solliciteer direct!

     

  • wat zijn de doorgroei- en opleidingsmogelijkheden bij ey?

    EY biedt volop doorgroei- en opleidingsmogelijkheden, gericht op je persoonlijke ontwikkeling en carrièrepad. Dit omvat onder meer interne trainingen, coaching, mentoring en de mogelijkheid om via specifieke programma's zoals de EY Tech MBA (in samenwerking met Hult International Business School) je vaardigheden en kennis te verdiepen. Je krijgt ruimte om te groeien in diverse disciplines en rollen, zowel nationaal als internationaal.

    Bekijk alle EY vacatures en start direct met jouw ontwikkeling.

     

  • hoe is de werksfeer bij ey?

    De werksfeer bij EY is zowel professioneel als mensgericht. Je werkt flexibel en bent omringd door gedreven collega's die elkaar stimuleren. Er is veel aandacht voor samenwerking en initiatief, waardoor je deel uitmaakt van een team dat streeft naar impact en innovatie in een ondersteunende omgeving.

    Bekijk alle EY vacatures en solliciteer direct!

  • welke ondersteunende functies zijn er beschikbaar bij EY?

    Bij EY vind je een divers aanbod aan ondersteunende functies die passen bij jouw talenten en interesses. Denk hierbij aan rollen in administratie, finance (zoals Finance Support), HR (zoals HR Support), legal (zoals Legal Support) en projectondersteuning (zoals Projectassistent). In al deze functies draag je direct bij aan het succes van collega's en cliënten. 

    Bekijk alle EY vacatures en solliciteer direct!