Je hebt nogal wat gegevens bij ons aan te leveren en hierin gaat soms wat mis met het invullen van gegevens. Het is logisch dat je niet precies ziet wat er fout kan gaan of is gegaan, daarom zijn we er om je te helpen! Op deze pagina hebben we alle tips op een rijtje gezet. 

tips die je kunnen helpen met het goed invullen van gegevens:

  • lees ALTIJD alles wat je ondertekent voordat je het ondertekent!

  • check altijd of je handtekening op de goede plek staat;

  • zorg ervoor dat je de goede datum opschrijft (in de volgorde: dag-maand-jaar);

  • kijk goed of je ook onder iedere bladzijde een paraaf neer moet zetten;

  • kopieer altijd in kleur als je iets op moet uploaden;

  • als je een foto maakt, zorg er dan voor dat je camera helder is en dat je alles kunt lezen. Let ook even op als je een flits gebruikt, soms zorgt dit ervoor dat de gegevens niet goed leesbaar zijn;

  • vergeet niet om  ook de achterkant van je legitimatie up te loaden;

  • zorg ervoor dat je geen spelfouten maakt bij je gegevens;

Wij hebben ook de meest gemaakte fouten van de afgelopen jaren  voor je op een rijtje gezet zodat je kunt checken of je dit allemaal goed hebt gedaan!

redenen van afkeuren van de ID-kaart waren vaak:

  • hij ontbreekt helemaal;

  • hij is verlopen;

  • rijbewijs kan hier niet worden gebruikt als ID;

  • niet goed leesbaar of niet helemaal zichtbaar op foto/scan;

  • achterkant ontbreekt;

  • verblijfsdocument ontbreekt;

  • paspoort ontbreekt;

  • BSN ontbreekt op je ID. Wanneer het BSN ontbreekt, hebben we een brief nodig van de gemeente waar je BSN op staat;

  • legitimatiebewijs is niet in kleur;

  • gegevens kloppen niet op het legitimatiebewijs.

redenen van het afkeuren van de voorwaarden die je moet ondertekenen waren vaak:

  • niet de goede versie;

  • voorwaarden ontbreken;

  • handtekening ontbreekt / onjuist;

  • datum bij ondertekening ontbreekt of is onjuist;

  • toepassing van loonheffingskorting ontbreekt;

  • startdatum van loonheffingskorting ontbreekt;

  • meerdere gegevens in voorwaarden ontbreken;

  • één of meerdere pagina’s van de voorwaarden zijn niet teruggestuurd;

  • niet goed leesbaar of niet goed zichtbaar;

  • handtekening wettelijk vertegenwoordiger ontbreekt;

  • woonplaats of achternaam ontbreekt.

redenen bij het afkeuren van arbeidsverleden waren vaak:

  • details arbeidsverleden bij opdrachtgever zelf;

  • details arbeidsverleden over vaste aanstelling bij de opdrachtgever;

  • details arbeidsverleden via ander uitzend- of payrollbureau;

  • arbeidsverleden door opdrachtgever aangegeven en niet door medewerker.

Hopelijk is het  duidelijk wat er niet goed is gegaan met je aanmelding en kan je het zo oplossen! Ben je toch niet helemaal zeker van je fout of kan je er simpelweg niet achterkomen wat het nou is? Neem dan even contact met ons op via 020 398 90 30. Wij helpen je graag verder!