Werk je vaak met klanten? Dan weet je dat ze helaas niet altijd tevreden zijn en dit kan weer tot vervelende situaties leiden. Met deze online training leer je een aantal punten die je helpen bij het afhandelen van dit soort situaties. Hierna zijn deze verleden tijd! Fijn, toch?

De online training bestaat uit video’s en opdrachten die je op je laptop of tablet kan bekijken en maken. De training is zo opgebouwd dat je er maar 5 tot 10 minuten per dag mee bezig bent. Zo weet je zeker dat je er aan toe komt. Tussen een vergadering door, onderweg naar je werk in de trein of ‘s avonds thuis op de bank voordat je favoriete programma begint. Super handig dus!

Werk je (nog) niet via Randstad, maar wil je wel graag online trainingen volgen om jezelf verder te ontwikkelen? Met een Mijn Randstad account heb je altijd toegang tot al onze online trainingen en cursussen. Maak je account hier gratis aan.

Na het afronden van de online training omgaan met klachten en lastige klanten:

  • bezit je basiskennis over het omgaan met en oplossen van klachten op de werkvloer
  • kan je technieken toepassen die je helpen in de omgang met lastige klanten
  • weet hoe je oplossingsgericht te werk gaat

En natuurlijk toon je hiermee aan bij ons of aan andere werkgevers dat je jezelf blijft ontwikkelen. Zo vergroot je jouw kansen op de arbeidsmarkt, kan je sneller een volgende stap zetten en maak je je eigen werk een stuk leuker!

  • als je nog niet staat ingeschreven bij Randstad, maak je eerst een account aan door je in te schrijven bij Randstad 
  • om naar het opleidingsaanbod te gaan open je 'Mijn Randstad' 
  • scroll naar beneden en klik op de banner 'Mijn ontwikkeling' 
  • zoek de cursus ‘Omgaan met klachten en lastige klanten’ 
  • gelukt! Je kan direct starten

veelgestelde vragen over de online training klantgerichtheid: omgaan met klachten en lastige klanten

  • waarom is een online training omgaan met klachten en lastige klanten nodig?

    Door deze online training verbeter je jouw communicatieve vaardigheden. Dit is niet alleen fijn voor jezelf, maar ook voor klant die beter geholpen wordt. Door de juiste gesprekstechnieken toe te passen, voelt de klant zich gehoord en begrepen. Hierdoor houdt je beiden een positief gevoel over aan het gesprek.

  • wat kan ik na de online training klachten en lastige klanten?

    Na de online training klachten en lastige klanten bezit je basiskennis over het omgaan met klachten, kan je technieken toepassen bij het afhandelen van een klacht én weet je hoe je oplossingsgericht te werk gaat. Meld je hier gratis aan!

  • hoe ziet de online training klachten en lastige klanten eruit?

    De online training bestaat uit video’s en opdrachten die je op je laptop of tablet kan bekijken en maken. De training is zo opgebouwd dat je er maar 5 tot 10 minuten per dag mee bezig bent. Zo weet je zeker dat je er aan toe komt. Tussen een vergadering door, onderweg naar je werk in de trein of ‘s avonds thuis op de bank voordat je favoriete programma begint. Super handig dus! Meld je hier gratis aan.