inleiding
Mijn Randstad is het besloten gedeelte van de website en/of app van Randstad, beschikbaar via de website en/of de app indien je een account hebt. Met een account op Mijn Randstad kan je - onder meer - op vacatures reageren, je sollicitaties bekijken en je gegevens inzien en beheren. Ga je via Randstad aan de slag bij één van onze opdrachtgevers, dan heb je via Mijn Randstad tot twee jaar na einde dienstverband toegang tot relevante informatie in verband met je werkzaamheden, waaronder de bevestiging(en) van je uitzendovereenkomst(en) en/of je salaris- en jaaropgave en als je ingepland wordt via ons plansysteem kun je ook je rooster inzien en accepteren en jouw beschikbaarheid inzien en aangeven. Ziekmeldingen gaan ook via Mijn Randstad. Afhankelijk van de opdrachtgever waarvoor je werkt, kan je via Mijn Randstad ook digitaal je uren verantwoorden, je rooster inzien en/of je beschikbaarheid doorgeven.
Het aanmaken van een account is zowel voor jou als voor Randstad geheel vrijblijvend. Het verplicht jou niet om werk te accepteren en het verplicht Randstad niet om jou werk aan te bieden. Heb je gesolliciteerd of is voor of door jou een account aangemaakt, dan gaan we er wel van uit dat je op zoek bent naar of geïnteresseerd bent in (ander) werk en dat we dus - mondeling, schriftelijk en/of digitaal - contact met je op mogen nemen in verband met (mogelijk) werk en alles wat daarmee verband houdt, waaronder ook het updaten/aanvullen van je profiel. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is jouw profiel zichtbaar voor - en kan je benaderd worden door - alle onderdelen (dochtermaatschappijen) van Randstad Nederland.