Mijn Randstad app: aanmeldproblemen & overige vragen

Heb je problemen bij het downloaden of aanmelden van de Mijn Randstad app? Bekijk dan eerst de meest voorkomende redenen van problemen met aanmelden. Lukt het nog niet? Laat dit dan weten via onderstaand contactformulier.

problemen met downloaden of aanmelden?

De Mijn Randstad App is beschikbaar voor Android 3.0 en hoger en iOS 7 en hoger. Voldoet jouw device aan deze eisen, maar lukt het toch niet om je aan te melden? Dan kan dit komen door onderstaande situaties.

je hebt geen internet

Om je aan te melden in de app dient je device verbonden te zijn met internet.

verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord

Als je je gebruikersnaam bent vergeten dan kun je deze  opnieuw opvragen. Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via de getoonde melding op de website een nieuw wachtwoord aanvragen

je wachtwoord is verlopen

Je wachtwoord kan verlopen zijn doordat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd, maar deze nooit opnieuw hebt ingesteld. Je kunt dit oplossen dooreen nieuw wachtwoord aan te vragen en een nieuw wachtwoord in te stellen.

je account is geblokkeerd

Wij blokkeren je account als je meer dan 5 keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je moet in dat geval 30 minuten wachten voordat je het nog een keer kan proberen. Het is verstandig, als deze situatie zich voordoet, om je wachtwoord opnieuw aan te vragen.

problemen en/of overige vragen

Lijkt jouw probleem niet te liggen aan bovenstaande situaties? Of heb je andere problemen met de app? Geef het aan ons door via onderstaand formulier. De ontwikkelaars van de app onderzoeken je probleem zo snel en goed mogelijk.

Merk + type, bijv; Samsung Galaxy S5

bijv; Android 4.4

deze vind je bij menu>instellingen>over de app