detachering van uw zelf geworven kandidaat

flexibiliteit en betrokken werkgeverschap

U wilt op de juiste manier kunnen meebewegen met het werkaanbod in uw organisatie. Dit vraagt om flexibiliteit in inzet en opdrachtsduur van uw medewerkers. Tegelijkertijd vindt u het belangrijk dat deze medewerkers goed begeleid worden in hun werkzaken en loopbaanontwikkeling. 

Randstad helpt u graag met méér dan alleen juridisch werkgeverschap en de personele administratie. Goed werkgeverschap, ontzorging en zoveel mogelijk gelijkheid in beloning en ontwikkeling van de medewerker staan centraal in onze nieuwe dienstverlening.

wat regelt Randstad voor u?

In deze vorm van dienstverlening is Randstad verantwoordelijk voor de uitvoering van het werkgeverschap van een door u zelf geworven kandidaat: u kiest, wij doen de rest. Vanaf het moment dat u een mogelijke kandidaat bij ons aanmeldt, tot het doorplaatsen van de werknemer wanneer zijn opdracht bij u afloopt. Dit hele proces wordt grotendeels digitaal ondersteund.

  • aanmelden: via Mijn Randstad meldt u online eenvoudig een nieuwe opdracht aan. 
  • selectie/controle & overnemen administratie: Randstad screent de kandidaat en neemt daarna contact op met de kandidaat en de opdrachtgever om de opdracht definitief te maken.
  • plaatsing & onboarding: Randstad heet de werknemer welkom en geeft uitleg over de arbeidsovereenkomst en procedures.
  • binding en begeleiding: tijdens de opdracht onderhoudt Randstad op regelmatige wijze contact met de werknemer.
  • ziekteverzuim: ook bij ziekteverzuim verzorgt Randstad de begeleiding.
  • doorplaatsen: indien uw opdracht niet wordt verlengd handelt Randstad de aanzegging af en zorgen we voor begeleiding van de medewerker naar een mogelijk vervolgopdracht
  • mijn Randstad: opdrachtgevers én werknemers kunnen 24/7 gebruik van het online serviceportal Mijn Randstad. Hier regelt u alles, van kandidaat aanmelden tot controleren van gewerkte uren.
  • verloning: de medewerker wordt verloond op basis van de ABU CAO.
  • facturatie: via deze portal de worden salarisspecificaties en jaaropgaven beschikbaar gesteld en kan de medewerker zelf zijn gegevens wijzigen.

meer weten?

Wilt u meer informatie over deze dienstverlening? Wij vertellen u graag wat we voor u kunnen betekenen. Bel 020  398 90 30 of neem contact met ons op via ons contactformulier.