Beginnen met payrollen bij Randstad is heel eenvoudig: jij werft jouw eigen medewerkers en meldt ze aan bij Randstad Payroll Solutions. Dit zijn de stappen die je doorloopt:

stap 1: tarief en overeenkomst

Uiteraard wil je eerst duidelijkheid over de kosten. Bekijk hier de tarieven, of vraag jouw offerte op maat aan. Wil je liever direct spreken met een accountmanager? Bel dan met 020 569 5020.

stap 2: jouw eigen online omgeving

Na het tekenen van de overeenkomst krijgt je van ons de inloggegevens van jouw persoonlijke online omgeving. Hier kan je direct jouw eerste medewerker(s) aanmelden.

stap 3: de werknemer kan beginnen

Zodra je jouw eerste medewerker hebt aangemeld krijgt hij/zij van ons een arbeidsovereenkomst. Zodra alle gegevens binnen zijn kan de werknemer door ons verloond worden en maak je gebruik van alle voordelen van payroll.

Zo gemakkelijk is het om te beginnen met payrollen. In jouw persoonlijke online omgeving kun je altijd terecht om jouw gegevens in te zien en te beheren. Jouw payrollmedewerkers krijgen toegang tot de Randstad app, om bijvoorbeeld uren, vakantie of ziekte door te geven en loonstroken te bekijken.  

een betrouwbare partner

Randstad Payroll Solutions is marktleider en onderdeel van Randstad Nederland. Met een schat aan kennis en ervaring op HR-gebied zijn jouw medewerkers bij ons in goede handen. Bekijk hier een aantal referenties van klanten die gebruik maken van onze payrolldienstverlening.