Beginnen met payrollen bij Randstad is heel eenvoudig: u werft uw eigen medewerkers en meldt ze aan bij Randstad Payroll Solutions. Dit zijn de stappen die u doorloopt:

stap 1: tarief en overeenkomst

Uiteraard wilt u eerst duidelijkheid over de kosten. Bekijk hier de tarieven, of vraag uw offerte op maat aan. Wilt u liever direct spreken met een accountmanager? Bel dan met 020 569 5020.

stap 2: uw eigen online omgeving

Na het tekenen van de overeenkomst krijgt u van ons de inloggegevens van uw persoonlijke online omgeving. Hier kunt u direct uw eerste medewerker(s) aanmelden.

stap 3: de werknemer kan beginnen

Zodra u uw eerste medewerker heeft aangemeld krijgt hij/zij van ons een arbeidsovereenkomst. Zodra alle gegevens binnen zijn kan de werknemer door ons verloond worden en maakt u gebruik van alle voordelen van payroll.

Zo gemakkelijk is het om te beginnen met payrollen. In uw persoonlijke online omgeving kunt u altijd terecht om uw gegevens in te zien en te beheren. Uw payrollmedewerkers krijgen toegang tot de Randstad app, om bijvoorbeeld uren, vakantie of ziekte door te geven en loonstroken te bekijken.  

een betrouwbare partner

Randstad Payroll Solutions is marktleider en onderdeel van Randstad Nederland. Met een schat aan kennis en ervaring op HR-gebied zijn uw medewerkers bij ons in goede handen. Bekijk hier een aantal referenties van klanten die gebruik maken van onze payrolldienstverlening.