De online aanwezigheid van uw bedrijf is belangrijk. Maar wie houdt toezicht op wat er over uw bedrijf wordt gezegd op social media? Webcare biedt de oplossing.

Consumenten maken steeds meer gebruik van verschillende kanalen en middelen om uw organisatie te bereiken. Denk aan de toename in gebruik van social media en het gebruik van smartphones en tablets. De vraag is al lang niet meer óf u hierop wilt inspelen voor verkoop- en servicedoeleinden, maar vooral hóe. 

inspelen op behoeften

Steeds meer mensen maken gebruik van verschillende kanalen en middelen om uw organisatie te bereiken. Consumenten willen goed en snel worden geholpen via social media. U kunt hierop inspelen door in uw klantcontact gebruik te maken van verschillende social media kanalen en mobiele communicatie. Zo kunt u een echte verbinding met uw klanten aangaan en direct inspelen op hun behoeften. Hoe kunt u uw klantcontact naar een hoger niveau brengen? Hoe zet u uw klantcontact kanalen in voor het realiseren van uw verkoop – en servicedoelstellingen?  Randstad Teams@work helpt u daarbij. 

Wilt u meer informatie over Randstad Teams@work? En benieuwd naar onze werkwijze om de kwaliteit van uw klantcontact te optimaliseren? Neem dan contact met ons op