social media en klantcontact

Het gebruik van social media, smartphones en tablets is de laatste jaren enorm toegenomen. De vraag is al lang niet meer óf u hierop wilt inspelen voor verkoop- en servicedoeleinden, maar vooral hóe. Randstad helpt u daarbij.

op deze pagina

werven via social media
webcare
social media en nieuwe klanten

Social media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit de zakelijke wereld. Gebruikt u social media ter ondersteuning van het bereiken van uw organisatiedoelstellingen? Denk bijvoorbeeld aan het werven van nieuwe medewerkers via social media of medewerkers die zich bezighouden met de online aanwezigheid van uw bedrijf (webcare).

werven via social media

De sollicitant van nu is gewend om zich online en via social media te oriënteren. Werven via social media heeft ook voor u voordelen: beheersbaarheid en flexibiliteit, relatief lage kosten, snelheid en gemak. Hoe kunt u het beste via social media werven?
> meer over online werving en social media in de Werkpocket

webcare

De online aanwezigheid van uw bedrijf is belangrijk. Maar wie houdt toezicht op wat er over uw bedrijf wordt gezegd op social media? Webcare-medewerkers bieden de oplossing: zij monitoren uw online aanwezigheid 24 uur per dag en beantwoorden vragen en reacties van consumenten.
> meer over webcare voor ondernemers
> bekijk wat Randstad Teams@work voor u kan betekenen

social media en nieuwe klanten

Veel ondernemers zijn op zoek naar manieren om social media zakelijk in te zetten om nieuwe klanten aan zich te binden. Een goede online strategie begint met een goede website. Vervolgens kunt u dit uitbreiden met e-mailmarketing en social media.
>bekijk onze tips voor het  zakelijk inzetten van social media